justinsangels

Alla inlägg under september 2013

Av justinsangels - 30 september 2013 19:45

Hääääjjj ! Wazz upp ? ? Själv ligger man framför tv:en till FRIENDS ?
Jag har nyss varit ute och tagit lite kort med mobilen! Och redigerat några!)yvärr så glömde jag min kamera hos farmor i lördags:( men vi ska dit på lördag igen så då hämtar jag den !? Aja, ha det så bra böjzz så hörs vi !?

// Lina ?

Av justinsangels - 23 september 2013 16:01

Hej och förlåt för dålig uppdatering! Men det är så himla mycket med skolan, konfemerin, flöjt mm.. Och så ska jag hinna träna! Jag har hört att åttan ska vara den "jobbigaste" årskursen, och det känns värkligen så hitils! Men det går i hop!     

Har ni sätt musikvideon till LOLLY än btw? Det måste ni göra! Justin lixom.....ghaaaa... Man dör av hans snygghet !    hahahah c: 

Och för lite mer information (  ) så har jag varit ute och tagit lite kort i sommar ! Tänte att jag ska ta kort på samma ställen på hösten, vintern och våren ! Som ett årstidskollage   lol 


Nu måste jag göra läxor! Har inte gjort dom som jag skulle göra idag så..... hahaha 


 // LIna :D 

Av justinsangels - 1 september 2013 20:13

Hej:)
Idag var jag på stan... Igen...
Nej men min kompis ville in, så då följde jag med! Dock hade jag inte med mig pengar för att jag hitta inte min plånbok, även fast den låg i lådan som den ska ligga! Hahaha lol !
Men det var nog bra att jag inte tog med mig den ! För jag vill ha en nu mascara även fast jag inte behöver en så... Och så var vi inne på en affär {TIGER tror jag den hette}
Och där fanst det mascara för 20kr !! Och jätte billigt smink ! Fast jag tror inte det är så bra kvalité :/ men jag tror jag ska köpa och prova !
Nu är jag ialla fall på väg hem från stan för vi har hämtat wn lånebil !(;
Och jag fick världens sötaste text från min syster ! {Rakel} Älskar dig Rakel ! :*

// Lina

Presentation


Hej! Jag heter Lina och är 14 år!Här kommer jag blogga om allt från min vardag till mode och skönhet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Vår pil ^w^

Justin Bieber - Die In Your Arms

Pil

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards