justinsangels

Alla inlägg under november 2013

Av justinsangels - 19 november 2013 17:08

Hej ! Idag hade jag en allaktivetetsdag.. Alltså att man får välja en altivitet och så har man bara den aktiviteten den dan;) Jag hade valt att köra en timmas pass på SATS! Det var superjobbigt men också superskönt efteråt! Jag ladda upp med en superfrukost och det var jättegott! Nu ska jag göra läxor och fixa lite blogg- detalier... Vi får se hur det gr med läxorna... Hahahaha ;)

Av justinsangels - 10 november 2013 11:44

Hej på er !
Igår så fick jag en makeover av Therese ! Jag blev modell och Therese- kamera man! ;) Evelina var också med och tog några bilder! Men annars så studsa hon mest runt och skratta ! Hahaha! Det var riktigt kul ! Men det blev några bra bilder ändå! Jag har tagit kort på kameran så det blir inte så bra kvaleté...
// Lina

Av justinsangels - 5 november 2013 19:36

Hej ! Igår när jag skulle ladda upp bilderna på bloggens så krångla datorn och bilderna laddedes inte upp:( Men jag ska försöka att få upp dom ändå! :)
Det varallt jag hade på hjärtat ;D
Ha det gött vänner så hörs vi ! Haha ( jag är på skoj humör !)

Av justinsangels - 4 november 2013 15:58

Hej ! Nu har jag suttit och redigerat lite höst bilder ! Inte så många dock för att jag har läxor att göra såå jao.

-

Vi har en vattenläcka i min komun, så det är typ inget tryck i kranarna och man kan typ inte ducha   Och så är det på skolan också! Och toaletterna funkar inte...Det suger... men jaja..!

-

Ska göra läxor nu ! Ha det bra friendos !

Kram Lina :)  

Av justinsangels - 3 november 2013 21:06

Hey guys! Jag älskar värkligen mode-bilder ! Här har jag lite inspirationsbilder! :D

Jag har inte kunnat göra så mycket redigeringar och lägga upp kamera-bilder.. För min dator dampar och jag vet inte riktigt om jag har fört över dom senaste bilderna jag tagit...;) Men jag ska försöka ta tag i det där imorgon efter skolan och lägga upp lite bilder då! Kraaaam Lina ! ^^

Presentation


Hej! Jag heter Lina och är 14 år!Här kommer jag blogga om allt från min vardag till mode och skönhet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Vår pil ^w^

Justin Bieber - Die In Your Arms

Pil

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards