justinsangels

Alla inlägg under oktober 2013

Av justinsangels - 21 oktober 2013 21:25

Heejjjj !
Imorgon så ska jag och en kompis spela tvärflöjt på en konsert typ... Vi ska vara i en kyrka så det är ingen stor sak, meen... Jajajaja, det ska bli kul !;) Påminner er även om att jag finns på INSTAGRAM! Har gjort en liter "refresh" på min profil, så om ni inte har sätt det än så gå in och kolla ! Jag heter ; @linamalmsten !
Följ mig där så blir jag glad!
// Lina :)
Ps. Stor sannolikhet att jag följer tillbaka! :D ds.

En bild jag redigerat ! Gå in och gilla den !

Av justinsangels - 15 oktober 2013 18:36

Heeej ! Det blir tyvärr inget tasdags-tips :( jag har alldeles för mycket att göra, för att knappt blogga ! :( Så vi får se lite när jag bloggar.. Det var allt jag ville, bajjj

Av justinsangels - 7 oktober 2013 19:46

Hallu ! Detta inöägg kommer bli väldigt långt ( som vanligt) för jag tänkte skriva lite om hälgen. Fredagskväll: Mamma och pappa var borta så jag, mina syskon och min kompis åt pizza & kebabtallrik och tittade på reprisen av dessertmästarna. Mamma och pappa kom hem ganska tidigt men aja.... Lördag: Klockan 07:15 satt vi i bilen påväg till Örebro. Väl framme i Örebro tittade vi på Carls två första matcherna, sen åkte jag och min lillasyster med farmor till hennes hus. Sen när pappa kom hem åt vi kvällsmat ! (Kinamat) me gusto mucho :B
Söndagen: Vi åt frukost, och sedan direkt till fotbollsplanerna ! Först matchen förlorade dom, så då var dom ute ur cupen. Carl åkte hem med en kompis, och jag, pappa och Wilma (syster) åkte till Marieberg gallerian medans vi väntade på mamma som hade bott på hotell över hälgen med sin frendo Helén ! Jag hittade en jätte snygg väska men köpte den inte :(
______________________________
+ att jag äntligen (efter en vecka) fått till baka min älskling Canon :*
(min kamera)
______________________________
jajajaja, nu ska jag göra NO läxan som vi fick i dag, för den ska vara inne imorgon..... Hatar min NO lärare.. >:(
Gotta go ! Bye :*
// Lina :)

Av justinsangels - 4 oktober 2013 17:15

Äntligen fredag ! Nu ska jag och pappa åka och köpa fredagsmys till ikväll ;D Imorgon ska jag och min familj till Örebro, för min lillebror har fotbollscup där. Min farmor bor strax utanför örebro så då ska vi bo hos henne ! Och så ska vi hälsa på farfar!:) förhoppninsvis ska vi till Gustavsvik.... Kolla på min video som jag gör nu under helgen (på vfm) så får ni veta;) vfm: Lina Malmsten :*
Igår var jag med några kompisar på jag köpte lite där(; kolla på bilden så får ni se vettja;P
Ha det så braaa ((:
//Lina

Ps. Kommer ev. en uppdatering lite senare;) ds.

Syns inte så jätte bra men det är:
VivaLaDiva mascara, 85 kr
Ansiktsmask 12 kr (inklusive 20% rabatt) ingick foundation prover:D
Arband, ur & penn 20 kr
Ljuset stod där men jag orka inte flytta på det.... Men jag har INTE köpt det ;)


Av justinsangels - 2 oktober 2013 17:58

Hola amigos ! Idag har jag haft studiedag ! Skönt, tänker ni då. Men nej ! Jag har läxor som ska va inne dom två kommande dagarna som inte var gjorda, så jag satt med lexor i flera timmar. Och efyersom jag gick upp tidigt (07:30) så blev dagen längre än jag tänkt mig! Men jag har gjort annat än läxor ! Jag har tillexempel varit ute och tagit kort, lagar pankakor och tittat på vänner ! :D

Följ mig på Instagram: LINAMALMSTEN (:
{Random bild}

Av justinsangels - 1 oktober 2013 12:52

Hej alla läsare ! När kag satt på kimi lektionen så fick jag en idé ! Jag tänkte börja med något som jag kallar " tisdags-tipset "
Så varje tisdag kommer jag tipsa er om allt mellan bra serier till de bästa klädes butikerna ! :D Hope u like it ! Kommentera gjärna! :) ha det bäst :*
// Lina

Presentation


Hej! Jag heter Lina och är 14 år!Här kommer jag blogga om allt från min vardag till mode och skönhet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Vår pil ^w^

Justin Bieber - Die In Your Arms

Pil

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards