justinsangels

Alla inlägg under augusti 2013

Av justinsangels - 31 augusti 2013 16:13

Hej hej, Lina här!
Nu sitter jag på pappas förra jobb för han ska byta lokaler. Men innan det var vi på IKEA och kolla på en spegel och en garderob till mig! Jag ska förmodligen få lite nya möbler, men der behöver min lillasyster också så hon ska få mitt skrivbord och garderob, och då får jag nya möbler ! Och sen så ska vi köpa en Ben&Jerry glass som godis ! Smaskens !! Och idag är det bara jag pappa och min syster som är hemma så det ska mysigt!
Och på tal om ingenting så har jag fått göasögon som jag velat ha i typ ett år! Och skolan har kommit igång nu med 4 läxor och 1 prov tills nästa vecka !
Det var allt för mig denna gång !
Bye bye
// Lina

Av justinsangels - 28 augusti 2013 09:18

Hej!
Nu är jag i skolan och har rast! (15 min) så jag tänkte göra en uppdatering! I alla fall så ska jag va med en kompis och plocka blåber efter skolan ! Men min rast är typ slut så jag måste gå ! ;) ni får några roliga bilder !
HejDå!
// Lina

Av justinsangels - 20 augusti 2013 18:13

Hej alla persikor out thää !!
Imorgon börjar vi skolan och jag är redo till 100 % !! Jag har köpt in jätte mycket saker och gjort i ordning så att allt jag ska ha på mig ligger framme ! Vi börjar 9:00 så vi får lite sovmorgon, men det känns ändå lite stressigt xP
Ajaja, jag kommer nog inte försent i alla fall xD
Jag gör nog ett inlägg imorgon om hur det var första dan i skolan ;)
Ha det så bra alla persikor !

P&K LINA :)

Av justinsangels - 18 augusti 2013 16:21

Hola !
Idag har jag varit och badat ! ? Sen var jag och Tirre hos en kompis :) der har typ regnat hela dagen, så det är ganska blött (på tal om inget ) Men nu ska vi in på Lager 157 !:)

// LINA :)

Av justinsangels - 15 augusti 2013 09:11

Hejsan svejasan !
Jag och min bror har skaffat ett instagram konto tillsammans! Det herer 0freshfood0 ! :D där kommer vi lägga ut våra egna recept och bilder! Det kan vara allt från milkshakes till ett nyttigt mellanmål ! Så checka in där och följ! ;) aja, nu ska jag nog ta och kolla insta lite så.. Hejdå :)
// LINA :)

Av justinsangels - 11 augusti 2013 13:03

Hej!
Förlåt att jag inte har uppdaterat på några dagar ! Men det krångla med både telefon och dator... Men nu är jag tillbaka och ska försöka uppdatera oftare! Men ialla fall.. Igår var jag och min familj till Kristinehamn! Där gick vi på Jan Lööf museéum och åkte gokart! Det var första gången, men det var kul ändå!
Jag och mamma ska in till stan sen så jag kanske gör en uppdatering senare!
//LINA :)

Av justinsangels - 7 augusti 2013 20:57

Tjabbla! Idag så laddade jag ner bloggplatsen - appen och den äger!
Btw JAG SAKNAR DAHJ MER LINA xC! D:
Och jag har en video på Oss lina som jag har laddat upp!!!! :D Den är bäst!
I Alla fall! Idag är jag super duper otroligt konstigt galet vackert fett GLAD :D ??? Fråga inte varför xD men jag har inte en endaste aning...
Här är en bild på min sötis :3 Fast Lina d är min mänskliga sötis :)
Hunden på bilden heter Elvis och vi har haft honom i en månad nu! :P
Detta blev ett långt inlägg men Jajajjajajjaja!
Eftersom jag är på appen så kan jag inte fixa min glitter text ... 8D
Så whatever (: Men jag vet äntligen vad jag menar med 'wtf' "where's the food?" Passar in på mig så klockrent!
Måste sticka! Hejdå :*****
P.S Jag har några roliga bilder här också (:
Den här med potato är så oss lina :D

Av justinsangels - 6 augusti 2013 12:13

Hej !
För tredje gången på en vecka så åskar det ! D: Det ända jag kan göra är att vänta på att det ska gå över och att det inta kommer något mer på ett tag ! Tydligen så ska det komma mer ikväll ! Gwaaa, huhuhu :( nej men aja ni får ha det så bra och så hoppas vi att jag inte blir träffad av någon blixt ;)

Presentation


Hej! Jag heter Lina och är 14 år!Här kommer jag blogga om allt från min vardag till mode och skönhet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Vår pil ^w^

Justin Bieber - Die In Your Arms

Pil

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards