justinsangels

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av justinsangels - 1 augusti 2013 20:29

Hej! Tidigare idag cyklade jag och min lillasyster till biblioteket! Där jag lånade Harry Potter och fenixorden !:) sen cykla vi till ica och köpte glass!
Sen när jag kom hem ville jag åka och bada, men det var ingen som ville bada med med mig D: Btw saknar jag Rakel.. ( om jag kunde så skulle jag komma ner till dig sin råmande ko ! ) Men nu ska vi titta på M:I 1 nu !
Bye <3
// Lina :)

Av justinsangels - 1 augusti 2013 15:21

Hejsan svejsan! Idag så är det en bra dag... NOT..

Min hund har bajsat inne i mitt rum och min syrras rum.. Men hahahaha jaja.

Det värsta är att jag saknar Lina, (KOM TILLBAKA TILL MALMöÖ DIN SVETTIGA KAMEL D:)!
Men jag och pappa är hemma och min mamma är i Mallorca med sin kille!. Alla är lyckliga .
Speciellt jag om mamma i spanien. Hon ska köpa THE KEY till mig!
På tal om The key. Vilka ska köpa den? :]
Och vem ser fram emot HEARTBRAKER? För jag LÄNGTAR!!
Påtal om min man, Här är en rolig bild som får mig hela tiden!    
jaaja! Det var allt för idag! Hejdå.. c:   free glitter text and family website at <a href=FamilyLobby.com" border="0" />


Av justinsangels - 1 augusti 2013 11:07

Hola amigos! Nu har jag vaknat och ätit frukost! Sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra ? :\ jag tror jag ska till cykla till biblioteket och låna den femte HP boken !:D
Ha det så bra!... :*
//Lina :)

Presentation


Hej! Jag heter Lina och är 14 år!Här kommer jag blogga om allt från min vardag till mode och skönhet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Vår pil ^w^

Justin Bieber - Die In Your Arms

Pil

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards