justinsangels

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av justinsangels - 5 augusti 2013 11:32

Hejsan ! Ville bara säga att jag saknar Rakel super mycket!     Eftersom vi bor så lång ifrån varandra så träffas vi inte så ofta:( Men vi har väldigt kul när vi ses! Och därfötr saknar jag henne! också för att hon är den bästa vännen jag har! JAG SAKNAR DIG !  


(Den där Lina saken funkar inte D: )

 // LINA :)

Av justinsangels - 5 augusti 2013 08:17

Tjo Bitches! Näää skoja bara sötisar1
Igår kom min morsa hem från Spanien och sa till mig att hon hittade inte The key för att dem jobbade inte med Justin.. WTF! jaja Men hon kände sig skyldig och köpte en annan parfym och såhär ser den ut :)

  Och den Luktar FANTASTISKT!!! Men on tyckte inte det räckte :S Såe ... Hon köpte : en mascara, en spray deo, en foundation, en borste , en puderboste, eyeliner, lipliner,Nagel grejer och läppglans... Ja jag vet ... :D Menmer till mig! :( Nää skoja bara . Om min mamma läser detta nu : JAG ÄLSKAR DIG! <333 Och till er andra .. BAJS c:. I alla fall..


Jag har ordnat Linas nu . Och om hon inte gillar den gör jag såklart en ny Babe!

Här ör den då :)

free glitter text and family website at <a href=FamilyLobby.com" border="0" />Jag tycker om den jättemycket!

Jaja! Hejdå! :****

free glitter text and family website at <a href=FamilyLobby.com" border="0" />

Presentation


Hej! Jag heter Lina och är 14 år!Här kommer jag blogga om allt från min vardag till mode och skönhet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Vår pil ^w^

Justin Bieber - Die In Your Arms

Pil

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards